söndags-shopping

 
 Jag och mamma kom inte bara hem med saker till henne. Både jag och mamma tycker att jag shoppar för lite så hon tvingade på mig en blus... Hehe okej nej så gick det inte rikigt till. (men ungefär) Sen fick en del välbehövliga grejer följa med hem som mamma fick stå för, take a look at this:

Finaste kylbagen ni sett, eller hur??????!?!?! Kommer bli perfekt till sommarens partyn då man vill hålla alkoholen kall. Eller att ha en lyxig ost i när man ska på picknic med pojkvännen, fast just ja! glömde två detaljer!! Jag har inte råd med lyxig ost och jag har ingen pojkvän att fara på picknic med. Men jag har ju i och för sig en han-katt här hemma som jag gå på picknic med, då kan jag ta med hans kattmat i kylbagen. Det är både billigare än ost och smakar förmodligen ungefär likadant
 
Matchande pappersmuggar som man kan ha med på picnicen/festen för den ultimata looken. När man har en sån här fin bag + matchade muggar spelar de nog ingen roll om man inte har någon att fara på picnic med. Far man ut och sätter sig med detta uppdukat kommer nog en förbipasserande person slå sig ner tids nog. Ett bra raggningstips
 
Hårsnoddar behövs ju alltid, eller iallafall ganska ofta. Av automatik säger man alltid "nej det är bra" när dom erbjuder hårsnoddar för 19kr på bikbok, men när mamma frågade mig idag tänkte jag efter. Jag har inga hårsnoddar. Så det var ju ett välbehövligt köp eftersom jag 99% av tiden i hemmet har uppsatt hår.
 
 
 
Tag 2 betala för 1. Mamma köpte en läppglans och då fick jag också ett hihi thanks alot
 
 

Det perfekta smoothie-glaset!! Fint & rosa. Man kan även ha vin eller annan alkohol i det om man vill. Men visst var det fint ?? Man kan dessutom ha med det på picknicen eftersom det är i plast, perfekt. Det jobbiga är att jag kommer måsta diska det på egen hand, jag hatar att diska. Det är det sämsta med smoothies - disken. Det är ju jättejobbigt att alltid diska mixern...
 
Sock att ha i ballerinaskon, skön. Jag hatar dock ballerinasko, så jäävla oskön sko. Har nästan hellre 13cm stilettklackar.... men ska man vara fin får man lida pin. Och det kanske blir lite lättare att lida pin om man har en skön socka.
 
 
 
 
Very cute blus från vero! Jag har för lite söta blusar. Fast jag har för lite av det mesta tycker jag faktiskt.
 
 
Då var det slut på det roliga

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättesöt kylbag, var är den köpt? :)

Svar: Jaa eller hur! :D Den är från claes ohlson :D
Sandra

2013-06-02 @ 22:49:27
Postat av: Ida ♥foto mm♥

Härlig blus, och ännu härligare pappersmuggar♥

2013-06-03 @ 20:50:41
URL: http://issiegirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback