SÖNDAG

Hej hallå dagboken - Bert Ljung här. Nej men nästan, för bert och jag är ganska lika, både utseendemässigt och i vår personlighet. Idag är det söndag. Jag började dagen med en löptur och sen har jag varit på stan med min mama. Vi hade ett uppdrag - renovera mamma. Jag har nämligen sagt åt henne att det är dags att hon unnar sig lite nya kläder. Mitt shoppingberoende har jag då verkligen inte ärvt av min mor utan det är något jag skapat på egen hand. Men nu var det alltså dags för mamma att shoppa lite nytt och mitt uppdrag var att hjälpa henne hitta fina saker. Det gick alldeles utmärkt så nu kommer hon vara finaste mamman i stan.
 
Det har varit en kul och lärorik dag. Det lärorika var att shoppa bör man annars dör man hihi. Efter shoppingturen har jag inte hunnit så mycket mer, bara ätit middag, varit på promenad & plockat en blombukett. Nu måste jag städa mitt bombnedslag till rum och sen duscha
 
 
 
Dagens Sandra i långkjol, perfekt för då slipper jag visa hur tjocka mina lår blivit efter en hemskt onyttig vecka uuuuuuuuhhhhh. Men måndag imorgon då blir det back to business. Eller det är back to business redan idag
 
Nu måste jag städa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback