sleep tight and not with a loppa

Nu är det läggdags, för länge sen egentligen. Men jag har hållt på med att kolla midsommarklänningar och det tar längre tid än vad man kan tro. Men till slut insåg jag att letandet får fortsätta en annan dag för jag fick svårt att hålla uppe ögonlocken. Nu ska jag iallafall äntligen stänga dom, eller ja, snart. Jag måste först se ett avsnitt av underklädesmodellerna, bästa serien jag vet just nu. Men SEEn ska jag sova. Äntligen. Har varit trött hela långa dagen.
 
 
Önskar bara att min kissemiss bullen var här men vi kan inte sova med varandra pga. att han har hygienpoblem nu igen. Nämligen loppor, troligtvis fågelloppa. Han hade legat i min säng idag när jag inte var hemma och jag tog mig en noga titt när jag kom hem och då hade han såklart lämnat en loppa i min säng. Så gör man bara inte. Man kan inte bara gå och lämna loppor i folks sängar, det hör till vanligt hyfs. Imorgon är det jag som rakar kattjäveln.
 
Godnatt vi ses<3

Kommentarer
Postat av: Zara

Vad gör du med kläder du inte använder längre? Bloppis...? :D

Svar: Jaa braaaa att du taggar mig!!!! Jag har funderat på det länge men aldrig orkat hehe. Men nu ska jag försöka göra ett ryck!!
Sandra

2013-06-10 @ 10:26:37
Postat av: Anonym

Lägg gärna upp lite klänningar till midsommar för jag hittar INGA.. :(

Svar: Absolutly!! :*
Sandra

2013-06-10 @ 16:40:18
Postat av: Anonym

Jag köper gärna dina kläder som du inte vill ha längre!

Svar: Hihi OKI bra!! Ska försöka ordna bloppis :D :D
Sandra

2013-06-10 @ 19:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback