Sändy the summergirl

 
Idag vill jag att ni kallar mig "sändy the summergirl" eller "sändy with the big head". För mitt huvud såg väldigt stort ut på sista bilden hehe. Eller kanske kroppen som är liten, eller båda. Jag ser inte klok ut iallafall. Men men, idag är jag sommarklädd i white jeans och en skitgammal blus, typ två år gammal. Hittade den längst in i garderoben (gud endå jag har använt rdet garderob i typ dom 3 senaste inläggen hehe) och tyckte den var lite fin och lite ful. Funka på jobbet iallafall & var fina färger som passar till vit byxa.
 
Det ser ut som jag ska på fest men jag ska på jobb. Ska inte ha fest-klack på jobbet utan det blir ett skobyte innan avfärd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback