outfit

 
Haha alltså sista bilden... jag var inte beredd...Kolla min hand, det blev en spök-hand för den var i rörelse. Iallafall så har jag sett ut såhär idag. Eller i en timma typ för större delen av dagen hade jag bikini / morgonrock. Kommer aldrig sluta älska dom där jävla skorna fast dom är så osköna ett par skor kan bli. Kommer aldrig heller sluta hata dom här shortsen, dom är jäävligt fina med spets på sidan men dom är höga i midjan och jag hatar hög midja. Måste ha glömt det när jag köpte dom här tidigt i våras. Älskar linnet gör jag också
 
Hade såklart bara skorna på bilden. Brukar inte ha klackar inne för jag bor inte i amerika och jag är inte en snygg fotbollsfru

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback