Onsdag

 
Onsdag idag. Jag har börjat dagen med en solarietripp, är nämligen så blek att jag får självmordstankar. Tyvärr blir inte självförtroendet bättre i solariet, det är fan värsta platsen på jorden. Mitt skinn ser ut som en kärrings (sorry alla kärringar, men jag är ju 20). Skulle jag visa en bild skulle ni få hjärtattack. Nu ska jag öppna ett sparkonto och börja spara till plastikkirurgi så jag kan bli lycklig. Nej jag skoja, lyckan sitter inte i skinnet men jag skulle nog bli lite mindre olycklig hehe.
 
Nu har jag nyss ätit frukost och ser Mikael Nyqvist på "efter tio". Jag älskar honom.  Snart ska jag nog he mig ut på promenad trots min träningsverk.. Sen ska jag hinna duscha osv innan jag börjar jobba!! tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback