natti

Godkväll på er. Nu har jag precis lagt mig i min nybäddade säng i mitt skönaste nattlinne, eller det är egentligen min mammas men jag brukar sno det. Ska strax sova och det ska bli så jävla skönt, har längtat hela långa dagen.
 
Ikväll har jag haft myskväll med emma, wille, sebbarn och linkos. Vi såg en jättejättekonstig film som var rolig ibland och åt chips å dipp. Kom nyss hem och det var bums i säng som gällde. Borde egentligen sovit för länge sen för morgondagen kommer nog bli den jobbigaste dagen på hela året 2013. Kommer vara så jävla trött pga sömnbrist hela helgen, kommer typ fortfarande vara bakis och jag kommer garanterat ha ont i varenda kroppsdel, får alltid ont i dom inre organen efter jag druckit alkohol, det känns inte så bra hehe. Men men förutom alla dessa fyskiska problem ska jag alltså jobba ett 12timmars pass. Jag vill nästan hänga mig i gardinstången redan nu för jag kommer nog ändå inte överleva............
 
Jaja cash is king måste jag tänka. Nu måste jag iallafall sova, eller först måste jag hitta nåt kul program att somna till. Helst vill jag se min nya favoritserie "paranormal witness". Men det kanske inte är så jävla lämpligt att se innan läggdags.. vill helst inte drömma om demoner igen. Så jag ska nog se bamse istället, det brukar jag se när jag ville sova. Älskar att somna till bamses röst, den är så skrovlig och söt.
 
 
Godnatt godnatt vi hörs nog inte imorgon hej då
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback