MONDAY

Hej mina vänner<3 Idag startade min dag 06.00 med powerwalk in the by. Sen gjorde jag mig klar för arbetet och kvart i 9 började avresan mot arbetsplatsen. Men det var ingen vanlig avresa, jag körde moppe. Det var det roligaste jag gjort på länge, HELVETE vad det gick. Jag kände mig som batman. Förutom att jag var tvungen att ha min handväska på ryggen och jag tror inte batman brukar ha det. Men det var iallafall jättekul och jag var jätträdd men det var kul. Jag har dock blivit väldigt dålig på moppe, förut var jag bäst. Jag körde moppe KONSTANT när jag var en fjortis. Jag kunde köra 70 km/h i alla svängar, idag körde jag typ 20 och var tvungen att hålla nere fötterna som en noob hehe. Men nu ska jag träna så jag kan bli ett moppe-proffs.
 
Iallafall så tog jag mig till jobbet levande. Och där har jag varit hela långa dagen fram tills nyss. Skulle egentligen jobba till 21 men fick sluta tidigare och jag blev så glad att jag ville kyssa människan. För jag var såå trött nu på slutet och jag var inte en så effektiv arbetare pga. att ja hade svårt att hålla uppe mina ögonlock. Men nu är jag iallafall i hemmet och det första jag gjorde var att ta på mig mjukisdress och lägga mig i sängen. jävlar så skönt. Nu ska jag fortsätta kolla midsommarklänningar och lägga upp tips till er mina kära läsare<3 Jättekul när ni efterfrågar grejer hihi.
 

Här är jag midsommaren 2012. Jag var brun, hade ny kjol & ny kille. I år liknar jag ett lik i hudfärgen, jag har inget nytt klädesplagg och jag har ingen ny kille på g. Men Jag hoppas iallafall att det blir en kul fest i år för förra året sög det hehe.
 
See you soon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback