MIDSOMMARDAGEN


Igår var det midsommarafton, den firade vi hemma hos mig i furunäs. Här ovan ser ni lite iphonebilder men de kommer fler och bättre bilder hihi.
 
Iallafall så var det en väldigt bra kväll må jag säga!!! Vi grillade till middag, lekte lekar och drack stora mängder alkohol. Det mesta gick som smort förutom några små missöden som t.ex. spya på bordet och en 47åring långhårg kille på bron?? Men sånt händer och vi löste krissituationerna på ett väldigt bra sätt hihi.
 
Kvällen avslutades med mysbralla, charader och grillad korv med nice people. En av dom bästa midsommrarna jag haft i mitt 20åriga liv ?
 
Idag sovde jag till klockan 13, det behövdes som fan. Eller först vaknade jag såklart klockan halv 6 som jag gör efter varenda jävla festkväll. Men efter ett glas vatten och en panodil zapp lyckades jag somna om och sovde då till 1. Då var det dags att ta i tu med det mindre roliga - städningen. Men det gick helt ok tack vare mina kamrater.
 
Nu ligger jag i sängen, nyduschad i morgonrocken. Det bästa man kan göra när man är bakis är att duscha, en dusch känns aldrig så bra. Ikväll blir det nog en lugn kväll me chips och dipp, de behövs hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback