Midsommarafton 2012

LITE PICS FRÅN FÖRRA MIDSOMMARAFTON HEHE
 
Ikväll har vi gjort i ordning inför morgondagen, satt upp partytält, stol & bordar här på bondgården. Skönt att ha fest hemma, då kan man gå och lägga sig när man vill. Och det mest positiva är att vi inte har några grannar så ifall vi ska ha en project x fest kommer inte elden sprida sig till något annat hus:) Nej skoja det blir ingen project x fest och jag vill aldrig mer att det ska brinna här hehe. Sorry mamma om jag oroade dig i onödan, vi ska ha en lugn och sansad kväll med max två glas vin/person och en match kubb. Läggdags vid 22-tiden är det som gäller.
 
Jajjajaa nääär vi var klara med förberedelserna chillade jag ner mig i soffan med choklad, min mamma och min favvoserie paranormal witness. Sen vid halv 12-tiden for jag ut på en löptur. Haha ska man skratta eller gråta. Nu ligger jag äntligen i min bädd och ska slå igång nån film att somna till, jag älskar att sova. Kommer dock inte kunna sova så länge för jag har så himla mycket att stå i imorrn! Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback