Måndag

Idag har varit en lååång och händelselös måndag. Vem kom på måndag egentligen? Kan det inte alltid vara lördag? Det är något jag ska fösöka införa. Jag har iallafall jobbat hela långa dagen, hade hoppats att jag skulle få sluta tidigare så jag kunde se alla fina prinssessor och prinsar gå balen men icket :( Jobbade till 7 och sen for jag hem och ut på en löptur som jag ej lyckades utföra, var så jävla trött så det blev lite väl mycket gång.
 
Nu ser jag iallafall på Morgan och OlaConny ? mina favoritkillar ? Det är typ storm ute och det är bara bra för min del, då är det extra mysigt att sitta framför soffan och dessutom väljer katterna att hålla sig inomhus hihi äntligen. Annars är dom ute på jakt heeeela dagarna!! Inatt ska jag försöka få båda katterna att sova i min säng. Det kan bli en stor utmaning för dom gillar inte varandra
 
 
Såhär har jag sett ut idag. Jag har stirrat på dom här bilderna i säkert 45 minuter nu. Jag ska inte fortsätta med min "hälsosamma" livsstil längre, sorry, men jag passar inte med kött på bena 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback