Läggdags

Nu är det läggdags, äntligen. Känner mig fan inte fräsch, tror jag har fått HIV och aids i solariet, eller någon liknande sjukdom. Tror jag haft feber ikväll på jobb och har varit så jävla trött och hänging och helt jäva röd i ögonen. Så lämpligt att bli sjuk nu, lagom till midsommar och allt.
 
Nä idag är ingen kul dag, och imorrn kommer inte heller bli en kul dag då jag jobbar ett långpass IGEN. Gud endå jag önskar jag kunde vara ett barn, det var mycket roligare. Då hade jag haft sommarlov, ätit glass varje dag utan ens en liten tanke och jag hade dessutom fått nya kläder varje fredag. För så bra liv hade jag faktiskt förut, varje fredag efter skolan for jag och fanny på stan med mamma och vi fick alltid något nytt. Eller iallafall jag, fanny brydde sig inte så värst mycket men jag har alltid varit shoppingberoende. Det var iallaall såhär jag minns min barndom, sen vet jag inte hur mycket det stämmer hehe
 
 
 
Jag och min jobbiga hund. Fast vill nästan inte skriva att hon är jobbig för det är synd om henne. Hennes bröstcancer är tillbaka och hon har en skada i tassen. Stackaren
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback