Kvällsdopp

Pics från igår hihi ?
 
Gårkvällen började med ett besök på solariet pga. att man jobbar inne på ett kontor när alla andra är ute och solar...... Det var ett helvete att ligga i solariet, fyfan så varm de var blä hehe. Men vi överlevde och efter det gjorde vi ett stopp på hemmakväll och sen till falkan för ett kvällsdopp. Eller corne och sara var dom enda som kvällsdoppade sig hihi. Kallt vatten är inget för mig anymore. När jag var liten ääääälskade jag och bada och har nog badat mer än vad en vanlig människa gjort på en hel livsstid så jag har liksom gjort bort det där med badande och känner mig rätt klar med den delen hehe. Iallafall i svenskt vatten. Jag skulle inte tacka nej till en pool utomlands en så här dag
 
När klockan var dags rullade jag hem och la mig och sov DIREKT pga. att min dator har stora problem med att ansluta sig till internet, men lika bra det för jag somnade direkt och har sovit typ hela natten wihoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback