jagär inneboende

 
Hej hopp i djungeln. Idag vaknade jag upp bakis hemma hos min kompis Emma, det var kul. Vi chillade och gjorde oss i ordning för en dag på stan, så det är det vi gjort idag - strosat på stan litegranna. Och vi har även gjort ett besök på våran favoritaffär Jacks. Emma köpte bland annat servetter, kakfat och kapsylöppnare till bra pris.
 
Nu är vi hemma i emmas lägga och bara chillar, det bästa som hänt på den här dagen. Deras soffa är det bästa ever. Snart är det middagsdags och sen röstar vi på myskväll med snacks och snaps.
 
Det är nästan så att jag och emma är sambos, hade hon inte haft en så bra kille hade jag kunnat tvinga dom att göra slut så jag kunde flytta in istället. Men jag får nog leta eget boende och vara nöjd med att vara inneboende över en helg.
 
p.s. mamma och pappa jag kommer inte hem idag så ni behöver inte ringa mig. tack på förhand love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback