Hard Working Girl

 
Hej hallå här är jag och dagens klädsel. Idag har jag lyckats överleva ett arbetspass mellan 9 & 20 men det var fan med nöd och näppe. Jag har jobbat mer dom här tre dagarna än vad jag gjorde på hela förra månaden sammanlagt TYP!!!! Men så jag har väll inte särskilt mycket intressant att berätta om min dag.
 
När jag äntligen fick sluta på kvällskvisten for jag och emma på ica, kände att jag var värd jordgubbar, glass & choklad då jag jobbat så mycket och lyckats gå ner dom två kilona jag la på mig under förra extremt onyttiga veckan hehe. Så vi for hem till emma och bara mös och lilla evelinan kom förbi, tangotjejen ♥ Hon flyttar till el stockholmo och jag är så glad för henne skull men samtidigt gråter mitt hjärta. Love you
 
Nu är jag iallafall i hemmet, blev tidig hemgång för jag orkade helt enkelt inte hålla öppet mina ögon längre och jag saknade min mamma, jag har nästan inte sett henne på två dagar. Jag har blivit väldigt mammig på senaste tiden. Vill helst hålla handen på stan och lapa mjölk ur hennes tisse. Nej skoja bara. Mamma hade tyvärr inte tid att vara med mig nu för hon måste sova så hon är pigg på ridkurs. Men jag är iallafall vaken ett tag till, har börjat se en film på amerikanska netflix - what to expect when you're not expecting & den är ju jättebra. Jag älskar amerikanska netflix redan och jag har bara kollat igenom utbudet pyttelite. Men såg att hungergames fanns och då kan man ju inte annat än älska det. Älskar hungergames och varje dag längtar jag till november när tvåan kommer. Nu ska jag se filmen vi hörs

Kommentarer
Postat av: stina

men hur ska du kunna bli större om du försöker gå ner de kilon som du lyckats lägga på dig? Dessutom sa du ju att du skulle sluta väga dig... Kom igen tjejen, jag tror på dig!!

2013-06-06 @ 20:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback