Happy Friday !

 
Happy friday!!! Eller inte så jävla happy för min del, jobbar till kl 20 och sen jobbar jag hela helgen. Så för mig är de väll typ som en måndag yey............. Men men tjänar jag pengar kan jag ju ha kul nån annan gång i livet.
 
Jag började iallafall denna dag med en promenad och nu har jag fixat mig och gjort mig klar så jag kan bara ta det lugnt innan jag börjar jobba klockan 1. Rätt skönt pass ändå, 1 till 8. Men synd att det är på en fredag då man egenligen vill göra kul grejer.
 
Jaja nu ska jag kika webshopar och fortsätta vara förbannad på min dator. Jag måste skicka in den på lagning alltså.. men så jääävla vidrigt att vara utan dator. Kan ju inte ens kolla film när det är läggdags då :'( Jag gjorde nog ett dåligt val när jag valde att byta bort min tv mot en till garderob hehe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback