Goodnight sleep well

 
Klockan är kvart över 11 och det är mer än dags för mig att gå till bädds. Har varit jättetrött jättelänge men kunde inte lägga mig för jag var tvungen att se klart filmen, alltså white chicks... hur faan har jag kunnat glömma den. Den var så jävla bra och jag är fortfarande väldigt glad för den var så himla kul och bra.
 
Men nä nu ska jag sova. Jag jobbar imorgon igen såklart (kommer gå i väggen) och jag måste vara klar och vaken senast 07.55 för då börjar prinsessans bröllop. Hon ska gifta sig med nån jävla chris?? När hände detta egentligen?? Jag trodde hon var ihop med Jonas. Ett tecken på att jag läst för lite skvallertidningar och måste börja prenumerera. Jag kollade nyss upp han och han var ful, som dom flesta engelska killarna då. Stackars madeleine, hon får alltid nitkort. Först får hon inte bli drottning för hon föddes lite för sent och sen gifter hon sig med en ful och engelsk kille... victoria fick ju iallafall en ful och svensk.  Så jag kanske inte har så dåligt liv ändå, jag slipper ju vara madeleine. Nej förlåt madde nu är jag dum. Lycka till imogon du kommer säkert vara jättevacker<3 Du blev inte kronprinsessa men du fick iallafall dom bättre generna
 
Nu ska jag se en ny serie jag hittat på amerikanska netflix, såklart. Jag tror det kan bli en favoritserie. Den handlar om tre systar, alla ser ut att vara 11år med E-kupa. Dom jobbar som underklädesmodeller, dom vill gå i sin mammas fotspår för hon var också underklädesmodell som ung. Detta är mamman väldigt glad över & mamman säger att hon hatar regler, så ungarna gör vad fan dom vill. Jag har bara sett ett avsnitt och de har redan varit på ett stort party, gått modevisning, blivit arresterade och jag har tyvärr sett deras tissar 43 gånger.
 
Nu är klockan för mycket, jag måste leta min katt och sen sova. Att hitta katten kan dock bli ett problem, jag tror han håller på lösgöra sig från mig och bli vuxen.. I förrgår var jag vaken till 2 för jag försökte söva honom, tilslut gav jag upp och han sprang ut i det vilda..... Men nu ska jag kanske binda fast honom eller något. För jag vet att han älskar mig, för imorse stod han och jamade utanför min dörr för han ville komma in. Men vi har bara en lite kritisk period i vårat förhållande.. mest pga. att han vill vara vaken på nätterna för det är då det är mest näbbmusar och ekorrar ute och det är hans favoritdjur.
 
Varför blir alltid mina godnatt-inlägg så långa? Kanske för att jag väljer att reflektera över min och min katts förhållande på bloggen. Nästa gång ska jag ta det med en par-psykolog istället.
 
 Godnatt på er mina kära ? Och hoppas ni också får sova med en mysig kat, eller kille (förhoppningsvis inte engelsk då)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback