GOODNIGHT

Hejhallå jag tänkte bara slänga in ett godnatt. Kom typ nyss hem från jobbet, gick väll bra att jobba men det är ju inte så himla kul. Menmen, det hindrar mig från att tänka så himla mycket iallafall, min mamma säger att jag tänker för mycket , det stämmer nog. Mamma har oftast rätt.
 
Nu ska jag iallfall gå till bädds så jag orkar med morgondagen, jobbar 9-20 och jag funderar på att låna harry potters osynlighetsmantel och låtsas att jag gått upp i rök. Synd att jag inte vet var harry bor just nu. Jaja det är bara att bita ihop. Något som är lite kul i mitt liv är att min lillasyster har blivit en datahacker och fixat amerikanska netflix åt mig, så det ska jag kolla in nu. Det är förmodligen bättre än svenska för det mesta är bättre i amerika. Förutom att man inte får gå på klubben när man är 18 och att det är lite större risk att man blir utsatt för terrorism.
 
Vi ses, godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback