going to work

 
Nu ska jag fara på jobb. Har hunnit fixa mig på typ en kvart och sen gått promenix och ätit frukost. På lördagar är det inte så många som jobbar så jag brukar alltid vara väldigt ful. Idag hoppas jag verkligen att jag får sluta tidigare så jag hinner se brölloppet. Jag har fortfarande inte fattat vilken tid vigseln är, vet ni??
 
Nu måste jag lägga på ett kål... vill egentligen inte jobba.. vill festa och vara i ett annat land. Sebbe fråga om vi skulle ta en sista minuten, lät så jäävla lockande men jag har tyvärr bara 1000kr. Inte så stor resepeng, såna här tillfällen hoppas man att man sparat lite mer pengar och köpt lite mindre redbull.
 
Nu är det brått. Hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback