Gårdagens Shopping

int
 
1. Tunika (säger man fortfarande det ordet?) från gina som jag hade idag om ni såg. LOVE it. Så somrig och härlig och fin och skön. Passar även perfekt på stranden över bikinin (inte för att jag kommer vara på nån strand men hehe)
 
2. Nice linne med smala axelband och en liten volang i fin kulör. Kostar ynka 99 riksdaler
 
3. Armband... jag är ju armbandstosk så det sjunger om det. Det blåa med diamanter har jag kollat på i trettio år och nu kunde jag inte motstå längre. Färgen är så himla fin
 
4. Sist men inte minst... super-party-diamond-silver-hooker-dress. Till en början när jag såg denna kände jag mig vääldigt skeptiskt. Även när jag köpte den var jag skeptiskt. Men för varje sekund som går älskar jag den mer och mer. Blir PERFECTO till stadsfesten!!!! Ni ser ju hur den ser ut fram men den har även världens ryggurringing som pricken över i:et. Och silver är ju så jävla snyggt till ljust hår och brun kropp. Det ljusa håret har jag ju men tyvärr lika ljus kropp. Får dränka mig i BUS eftersom jag sitter inne på ett kontor varje soltimma. Menmen I love this dress to death och längtar till lördag då jag ska ha den. Kanske även kommer ha den på mitt bröllop.
 
Men nu måste jag veeeerkligen sova så godnatt partyanimals

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback