fuck you monday

Idag har det vart en riktig pissdag. Det värsta på hela dagen var att jag såg att den gröna klänningen från zara blivit slusåld så nu kan inte jag fara på stadsfesten. Så jävla typiskt!!! Den fanns ju igår:'( Allt som jag bloggar om försvinner... först var det att alla delize-choklad-godisar var heelt slut när vi skulle på bio!! jag som längtat hela dagen!! Och nu klänningsjäveln. Va faaan! Djävulen måste läsa min blogg
 
Menmen...förutom att jag såg det har jag jobbat till 12 och då la jag mig direkt ute i solen och läste hungergames. Fyfan vad jag älskar dom bökerna. Jag började grina efter andra sidan jag läste hehe... den boken väcker så mycket känslor för det känns verkligen som jag är ett med katniss hihi.
 
Det kanske låter som jag haft en bra dag men nej tyvärr jag har bara haft ångest och varit riktigt jävla trött för jag sov inte en blund inatt. Så största delen av dagen har jag legat på altan i fosterställning och lyssnat på dokumentär hehe. Lyssnade på en som handlade om en tjej som tog självmord efter hon var med i en kopplerihärva. Jag tyckte synd om tjejen, väldigt synd, men det kändes ändå skönt att inte jag är med i något koppleriliknande.
 
Ikväll har jag träffat polarna en stund för att få lite livsglädje. Men blev inge långvarigt då det kliade på mina ben från gräset och jag visste att jag var tvungen att hinna tvätta mitt smutsiga hår. Nu är det gjort iallafall och snart ska jag gå till bädds, hoppas jag kan somna bara.... har inte kunnat sova på två nätter jag håller på att gå i tu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback