Fanny shoppar

Oftast är det väldigt bra att ha en syster, men extra bra är det när systern skaffat sig ett sommarjobb och börjar shoppa lite grejer som jag kan låna hehe. Senast köpte hon det snygga linnet med smala axelband från estradeur som jag ska ta varje dag hihi. Desstom köpte hon skitfina örhängen i silver och klarblått, min nya favvofärg.
 
Så jättebra syrran fortsätt såhär, vad än mamma säger hihi
 
Allt från NELLY
 
Själv har jag inte shoppa på två veckor och jag har fan panikångest, vill känna känslan av en shoppingkasse i handen och känna suktan efter att bära det nya plagget. Men tyvärr så är det en önskan som i nuläget inte kan slå in, då jag nämligen har 31kr på mitt kort hehe. Men löning på tisdag, tacka faan för de!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback