Dödar dom med kärlek

 
Ni har väll inte missat Rhymes and Riddims nya låt?? Ifall ni har det så tänkte jag tipsa er. Den går typ på repeat här i mitt hem. Älskar ju dom killarna, speciellt en av dom (jag vet inte vilken men den bruna) för han brukar gilla mina bilder på instagram, som jag skrivit förut. (fast han gör det jävligt sällan, tror han spelar svårfångad. Eller så tycker han att jag är en jobbig stalker för jag gillar alla hans bilder hela tiden) Så man kan ju typ säga att vi är ihop. Här kan ni iallafall lyssna på killarnas nya låt:

[youtube https://www.youtube.com/watch?v=7kgaFKKiJxQ]
 
Härlig och fin sång. Jag har många härliga och fina sånger på g. Om ni vill hänga med i mitt musik-liv kan ni börja följa min spotifyplaylist, klicka bara här nedanför och låt örat njuta. Fast det är ganska många dåliga låtar med också. Men lyssna på dom nyaste adderade, det är dom bästa
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback