då var det över för i år


Hej och hå och då var stadsfesten över för i år. Himla kul har det varit men det har gått lite för snabbt och nu är det ju redan över! Men då kan nedärkningen till julen börja hihi. Nej inte redan, men det känns som att när stadsfesten är över är sommaren slut. Men det stämmer ju inte riiiiiktigt för vi har ju hela juli och augusti kvar!
 
Idag är jag rejält jävla trött å bakfull. Två-dagars har jag blivit alldeles för gammal för. Fattar inte hur jag orkat festa 7-dagars i mitt tidigare liv (förra sommarn.) Så idag blir en minst sagt lugn dag hehe. Och ikväll ska jag köpa chips å dipp. Kika in senare på sandrabloggen så får ni se lite pics men tyvärr inte så många
 
p.s. love all of you som kommer fram och säger fina saker om mig och sandra-bloggen ?hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback