cheers

CHEERS!!! Nu är det äntligen helg, tacka faan för de. Arbetsdagen gick så himla fort och när jag slutade fick jag hämtning av mor min. Vi handlade important things som lösviktsgodis, gurka och redbull. Visst är det kul när jag berättar för er trogna anhängare vad jag och mamma köper på mataffären?? Det tycker jag iallafall. Sen for vi hem och slog oss ner i soffan, nice.


Annars har det väll inte hänt så mycket mer idag. Förutom att jag läste att dessie var gravid och jag måste få dela med mig av mina åsikter. Hon måste ju för första vara riktigt psykiskt ostabil för det har man ju märkt genom åren, och hur kan hon vilja ha barn med sin otrogna kines-kille....?? för helvete dessie!!!!!

Nu har jag nyss ätit middag och tänkte hinna ut på en prommis innan polarna kommer hit och vi ska tillsammans försöka ordna upp partytält så vi är redo inför morgondagen oj oj oj lets party

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback