be happy be you

Ojoojoj denna dag har varit full rulle. Har jobbat 8-18.30. Fick sluta en timma tidigare!! Tack bossen. Och det behövdes kan jag säga, guud så trött man blir av att sitta framför en data i 11timmar. Och jag får dessutom ångest av att bara sitta still, man behöver ju sin dagliga motion hallå
Jaa när jag slutat for jag hem och kastade i mig mat och sen for jag och mötte upp brudarna på stadsfesten för lite tjitttjatt och cider. Fast jag kollade bara på cidern eftersom jag tycker inte att rattfylla är så lämpligt vid de flesta tillfällena. Men det var skoj iallafall! När jag kom hem har jag städat för mitt rum såg ut som skotten i sarajevo. Men nu har jag äntligen lagt mig i sängen och ska fly till Panem. (Landet i hungergames hihi) Imorgon väntar ett likadant arbetspass åhhhhhhhh
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback