BAKSMÄLLAN

Idag har jag jobbat hela långa dagen, inte så jättekul men tjänar ju iallafall lite stålar. Tiden gick dessutom ganska fort, speciellt rasterna. Jobbade till 18 så jag missade maddes bröllop..... men hade ändå sagt till henne att jag förmodligen inte kunde komma. Synd tyckte hon för hon ville att jag skulle vara tärna, det ville jag med. Sen ville jag kasta ris på chris. Jag vet inte vad det är men jag gillar inte den där chris, kanske för att han liknar en kille jag en gång såg på en båt. Den killen kissade i en plastmugg med öl och sen drack han den blandningen. Han ville bjuda oss också men vi tackade artigt nej. (åk aldrig på partybåt i ett annat land) Jag vet inte helt säkert men det finns risk att den killen faktiskt var Chris. Jag undrar om berättat detta för Madeleine.
 
Iallafall, efter jobbet for jag hem och tog en dusch och fräschade till mig och sen for jag på bio med fannyli och emmawi, mina favorittjejer. Vi såg baksmällan 3 och den var jättekul. Jag Älskar Alan. Synd att jag inte dras till honom på ett sexuellt vis, annars tror jag att vi hade funkat ganska bra i ett äktenskap
 
 
Nu är det iallafall läggdags för imorgon är det jobb som gäller igen. Jag har sagt det förr och jag säger det igen, jag kommer gå i väggen. Men men, nästa månadslön blir kul. Och nästa helg är jag ledig, då jävlar ska det partajas. Jag ska bjuda in er alla till en fest hemma hos mig. Godnatt och sov gott mina barn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback