vill ha bäbis

Dagens wantie är Paula och Hugos lilla bäbis....åååååååh så sööööt hon är hihi. Jag har aldrig varit speciellt förtjust i bäbisar, kanske för att jag typ aldrig träffat en bäbis? Eller jo en söt bäbi, saknar honom hoppas han saknar mig hihi. Men annars så har jag typ bara sett jobbiga danska ungar i "unga mödrar" och då blir man inte så sugen på en egen. Men när jag ser den här lilla söta ap-ungen vill jag också ha en. Och helst nu. Jag vill att den ska likna en apa litegrann så nästa fest ska jag försöka hitta en kille som liknar en apa litegrann. Nej hehe skoja
 
Här kan ni läsa paulas blogg och se fler bilder på lilla molly hihi

Kommentarer
Postat av: Jessica Fotar

Sööt! :)

Svar: hihi jaa :D
Sandra

2013-07-08 @ 16:10:26
URL: http://www.jessicafotar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback