Trästocks

 
 
Igår hade jag bara tänkt stanna hemma med täcket på huvet men min väninnor lyckdes övertala mig att henka med. Och det är jag glad att jag gjorde för alkohol är bästa medicinen. Hehe nej skoja. Kärlek och  vänskap är bästa medicinen. Och hade inte träffat dom på jättelänge så det var precis vad jag behövde<3
 
Förfestade hos Cornis och sen for vi vidare till sebbarn och sen till trästocks. Allt var kul fast trästocks är ingen höjdare enligt mig. Kanske för att det är en drogfri festival, det är konstiga människor och konstiga artister och jag fattar inte vad man ska göra där egentligen hehe. Så jag var hemma ganska tidigt ändå och somnade med min mamma och en hund hihi. Inget hemsläp för mig för jag sover hellre med mamma hihi. Nu ska jag fortsätta se ensam mamma söker på trean
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback