The Last Exorcism in Furunäs

Fredagkväll och jag kände mig trött och uttorkad. Nej skoja inte uttorkad bara jättetrött pga nattens extrem överlevnad-maraton. Så jag höll på somna efter en powerwalk vid 5tiden hehe. Men istället lyckades jag stiga upp, duscha och baka en tårta för att sedan mysa ner mig med min mamma i soffan. Vi bestämde oss för att se den här filmen:

 
[youtube https://www.youtube.com/watch?v=6OAYsIz2FrM]
 
Surpriiiise ! Nej inte direkt hehe då jag och mamma snart sett allt som går att se innehållandes demoner. Den var iallafall ganska bra och man behöver inte se ettan först om man inte vill, men det kan vara bra. Jag minns iiiingenting från ettan fast jag vet att jag sett den???? Måste ha förträngt den helt enkelt
 
Jag och mamma är typ som bästisar. Synd att hon är 30 år äldre än jag annars kunde vi gå ut och ragga på krogen tillsammans och kanske fara till ibiza. Där var mamma nä hon var 16 år, de blev bestulna första dagen och fick leva som fattiga kyrkråttor så jag vet inte om hon vill åka dit igen hehe.
 
Meeee nu är det hög tid för mig att sova om jag ska orka jobba, partaja, festa & kröka imorrn! Kommer bli stressigt och jobbigt menva faaan YOLO. Men innan jag helt och hållet stänger ögonlocket måste jag se ett avsnitt av extrem överlevnad, hoppas bara jag lyckas stänga av det den här gången hehe. Men jag tror nog det för jag är så trött att jag ser i kors. Jaja godnatt på dig och alla dina vänner<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback