svart er det nye svart

Hej allesammen, jeg lever å mår men har haft mycke annet att tänk oppå. Har därför ikke prioritert bloggen min. Jeg har haft fullt opp med å se paradise hotel norge. Därför har jag nu börjat tänka på norska. Alltså ni måste se det, bästa serien ever.
 
IDAG är det torsdag och jag gillar torsdagar. Mest för att H&M får in nyheter men också för att idag är det både löningsdag och sista arbetsdagen på denna vecka. Så idag har jag först varit på stan, inte förstört så mycket pengar på kläder utan mest på sprit. Sen har jag jobbat mellan 14-20 och det var faktiskt kul hihi.

Nu har jag slagit mig ner i soffan men funderar på att förflytta mig till sängen då jag är tröttare än döden. IMORGON är jag ledig och imorgon ska jag på PDOL och parta loss

Här är jag idag, black is the new black. Vilket underbart väder vi har btw!!!!!!!!!!!!!!!! Det får gärna stanna kvar under denna helg och även under hela denna månad då jag får semester nästa vecka wihooooooo<3
 
Nu ska jag se film med mami tack å hej för idag
 
P.S Håll utkik här imorgon för då kommer första delen av min super-bloppis. Nu när jag ändå måste flytta har jag inte mycket annat till val än att sälja typ allt jag äger. Så del 1 av 324 kommer imorrn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback