smoothie-recept

Har fått några frågor om jag kan visa vad jag har i mina smoothies & off course!! Here it comes:
 
 
Detta är vad jag har i. Har inga speciella mått tyvärr utan jag brukar bara ta på känn. Ibland blir dom jättebra och ibland blir dom åt helvete hehe. Sötningsmedel är enligt mig den bästa uppfinningen som gjorts i denna värld. Man får äta sött utan att bli tjock. Sen att man kanske får cancer är ju en nackdel så man får helt enkelt göra ett val hehe. Det bästa är ju om man ha varken socker eller sötningsmedel men då tycker jag att det smakar sur sko.
 
Smoothie är enkelt och gott och går att göra på typ 3 sek med min nya stavmixer. Det är typ det bästa köpet jag gjort det här året - stavmixern. Förut hade vi en annan mixer som var skitdålig från typ ÖB och det sprutade och rann smoothie över hela köket. Nu med stavmixern kan man ju göra det direkt i glaset så då slipper man dessutom diska mixerhelvetet. Så köp en stavmixer , ett hett tips från mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback