ska på dejt

 
Nu sitter jag här och väntar på att farsan ska grilla lite kyckling åt mig. Kyckling är det godaste köttet man kan äta. När jag skaffar en egen gård ska jag ha kycklingfarm så man kan gå ut och hugga en kyckling direkt man blir sugen :) Också kan dom göra ägg till mig. Kyckling är det bästa djuret på alla sätt
 
Sen ska jag på bio!!! :D Det är därför jag har sminkat och gjort mig fin för annars brukar jag vara ganska ful på söndagar. Jag ska på bio med en hemlig man som jag har träffat ett tag. Vill inte säga namn och personnummer här på bloggen då vi inte valt att gå ut med vårat förhållande ännu. Så vill helst slippa smygfoton ikväll om ni förstår. Nej jag skoja bara jag ska på bio-dejt med min mamma hihi. En mamma är bättre än en man, hon kan inte göra slut och blir inte arg om jag raggar på andra
 
Nu har pappa grillat klart kycklingen, see you later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback