Sandra i mörka molnet

Godkväll och godnatt. Alltså antingen har jag bara en jävligt dålig vecka eller så har jag hamnat i en depression. Eller kanske båda. Eller så har jag helt enkelt bara PMS, hoppas. Ingenting känns kul och jag vet ej vad jag ska göra för att ändra på detta. Ett alternativ är att bli troende, måste bara hitta en religion som passar mig. Vet ni av någon religion där det är ok att röka och dricka alkohol kan ni gärna lämna en liten kommentar. Något annat jag tänkt på är att köpa en valp och bli intresserad av agility, eller kanske flytta till ett annat land. Eller göra som Maria Montazami, spara ihop 10000 sen fara till usa och gifta mig med en rik mäklare. I nuläget känns det sistnämnda mest akutellt.
 
Här är jag idag. Fast jag gått hemma som en sjukling har jag sminkat mig och tagit på en fin klänning, var less på min spegelbild som visade ett fult ansikte och en stor rosa morgonrock Färgat bort utväxten på skallen har jag också gjort och då trodde jag även att jag skulle kunna bleka min depression, men jag använde nog för svag blekning för jag är fortfarande lika deprimerad. Varken att spendera tusentals kronor på mitt hår, köpa kläder för enorma summor eller bantat mig till en pinne har hjälpt mig att komma ur det här mörka molnet som jag bott i ganska länge nu. Jag kanske får prova det där med religion, det är billigare och det kanske gör mig glad (bara jag slipper ha hilka för nu har jag ju endå köpt det här håret)
Nu ska jag se nån film, jag tror jag ska se något med zombies för att känna mig lite finare och bättre. För jag har ju iallafall finare hår än dom och sen äter dom ju människor, inte så smickrande enligt mig. Det enda på människan man kan äta är moderkakan, jag läste att Kim Kardashian vill äta sin moderkaka för det ska ha en föryngrande effekt. Det läste jag i en veckotidning och allt som står där är sant.
 
Imorgon är det en ny dag och nu är jag nog frisk och kry i fysiken så det är bara att pallra sig till jobbet. Som "tur" är så jobbar jag kväll. Därför kan jag ialllfall se zombiefilmen nu.
 
Det här inlägget blev lite väl långt och konstigt och lite för mycket dåliga skämt i en allvarlig situation hehe. Jag önskar iallafall er alla en väldigt god natt och en kul dag imorgon<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback