ROSARIA TOP

FINT LINNE som jag vill ha. Man kan aldrig få för många linnen nej. Synd bara att jag blir less på ett plagg efter en gångs användning hehe. Så kanske lika bra att inte köpa linnet
 
Mitt största problem just nu är helgen dresscode, vad fasen har man på sig på ett beachparty?? Vad ska ni ha på er?? tacksam för era svar. Nu ska jag sova en liten snippstund tror jag faktiskt, så himla skönt med pnap. Har typ inte p-napat sen tvåan i gymnasiet. Då var jag KUNGEN av p-naps men sen har jag varit riktigt dålig på det faktiskt, ska bli bättre hihi

Kommentarer
Postat av: annajina.blogg.se

Åh va fin blogg !:)

Svar: Tack sötnos <3
Sandra

2013-07-09 @ 18:45:10
URL: http://annajina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback