puppy

 
Gud endå jag är så trött att jag inte kan hålla ögonen uppe hehe, men vågar inte gå och lägga mig... Iställlet har jag kollat på hundvalpr. Åhhh jag vill ha en liten söt bäbishund att sova med inatt <3 Eller en snygg kille. Det går bra vilket som.
 
Vill bara att mamma ska komma hem så jag kan sova, jag vågar inte gå upp för det låter som det är en demon där uppe. Och sen är det storm och helvete ute och då blir det ännu mer creepy. Sen såg jag säkert 10 000 fiskmåsar flyga runt i cirklar utanför bergsbyn och då blev jag riktigt orolig, jorden kanske ska gå under inatt och dom ville varna mig??? Eller så hade dom bara rejvparty. Hoppas på det sista. Nä nu ska jag leta reda på kattrackarna så jag får lite närhet och kärlek hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback