partydress


Såhär ser nya klänningen ut på !! Lovade ju att visa
 
Dock så bytte jag ut klännin mot mysdress i sista sekund. Var inställd på fest men tanken på alkohol var jobbig och var så jävla trött och hangover och dessutom deppi så kände att en myskväll kändes mer lockande. Så har bara myst framför tven med chips och dipp, precis vad som behövdes. Klänningen får vänta på att komma ut och rastas. Kanske nästa helg i piteå??? Pdol brukar av någon anledning alltid vara så jävla kul. Förutom förra året för då hade jag jobbat hela dagen, kom på i sista sekund att jag skulle stressa iväg och köra dit. Det slutade med att jag somnade i bilen. Alltså inte på vägen dit utan jag festade ett tag, sen tappade jag bort alla och la mig och sov i bilen istället hehe. Så isåfall hoppas jag inte att det blir likadant.
 
Nu har jag gått till bädds, äntligen ska jag få sova. Har knappt sovit på två dygn så nu hoppas jag att jag ska få sova. Hade tänkt somna till eva och adam, de är ju så hiimla bra. Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback