PaRtY

Hejhej nu är jag här igen, det har varit lite dött på bloggen pga. naturliga orsaker. Igår så jobbade jag hela långa dagen, det var väldigt lugnt så det gick finemang hehe. När jag slutade var det snabba ryck som gällde, åt middag och fixade mig sen for jag till boda borg där min arbetskamrat erik hade partaj. Det var ett väldigt kul partaj, sen for jag på krogen det var inte så kul. Vet inte om det var pga att krogen inte är kul eller om det bara var för att jag var så jävla trött så jag höll på avlida hehe. Vid 1-tiden for jag iallafall hem och somnade BUMS. Det har aldrig hänt att jag inte gått och lagt mig med datorn utan det var nog första gången ever, då fattar ni hur trött jag var
 
Två bilder från igår
 
1 = Jag och arbetskamraten & födelsedagsbarnet Erik
2= Jag och barndsomskompisen och nutidskompisen Cornelia Wi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback