ONS


Hej å hå här var jag idag. Oj vad suddig bild numero två blev men ni ser ju iallafall ungefär vad det föreställer
 
Idag har jag jobbat 9-16 och vilken jävla fröjd det var, har insett att det hade varit ganska kul med normala arbetstider. Men tji fick jag när jag kollade på schemat inför morgondagen, en dödspass från 9 till 8 har jag som väntar mig... Men sen är det HEEELG:::D
Iallafall så efter arbetet har jag hunnit ta mig en tur i solariet och nu har jag nyss kommit hem. Funderar på att p-napa heheee ja så får det nog bli. Tack å hej vi ses när jag vaknat igen

Kommentarer
Postat av: PHOTO N STYLE

Fin blogg du har tjejen! :)

Svar: Åh tack så mycket :D <3
Sandra

2013-07-10 @ 20:41:08
URL: http://photonstylebyh.blogg.se/
Postat av: Amanda

Du är sååå fin!!

Svar: Tack snälla söta rara <3<3
Sandra

2013-07-11 @ 07:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback