NEWS AT H&M

Torsdag och H&M har fyllt på med nytt i webshopen som vanligt! Många godbitar och speciellt volangklänningen som finns i rött och svart. Perfekt för både en partynight och en dag på stranden över bikinin. På tal om bikinin så var den blåa jättesööööööt. Alla andra år har jag typ köpt 47 bikinis men i sommar har jag bara köpt 3 och använt noll. Är det bara jag som känner att sommaren typ är över?? Jag hatar svensk sommar. Jag vill utomlands och leva loppan och ha på mig mina nya bikinis och alla fina sommarkläder. Men sommaren här i sverige är ju faktiskt inte över, jag har ju inte ens haft semester än. Bara jag överlever att jobba den här månaden så har jag hela augusti ledigt! Och som tur är har emmis och saris också semester då så då måste vi göra mycket kul hihi. T.ex. hälsa på våran evelito i el stockholmo! Det blir kul då kan vi åka karusell på gröna lund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback