MONDAY

Idag har jag jobbat hela långa dagen 8-19.30. Kom alldeles nyss hem och har tagit på mig morgonrock och slagit mig ner i fåtöljen med dom tre bästa sakerna i huset: min laptop, choklad och Mamma A-K, Eftersom måndagar är så himla jobbiga låtsas jag att det är fredag och lyxar med choklad och romantisk komedi på netflix. YOLO och ibland är det ju himla bra att leva. Speciellt såna här dagar och speciellt dagar det regnar för då vill katterna vara inne hihi
 
Det är nääästan som är en fredag på rikt för imorgon börjar jag inte jobba förrän 11.30. Så himla skönt med en sovmorgon, det behövs efter dom få timmarna sömn jag fick inatt.... men nu ska jag och mamma börja se filmen! Later alligators
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback