min norske kjole

Ifall jag var tvungen att välja ett enda plagg att bära resten av mitt liv skulle det vara denna kjol. Den är så fin och passar både i kyrkan och på strippklubb i Alperna. Ett halvt tusen kostade den men det var det värt.

Just nu ligger jag i min säng och känner mig som en strandad val, söndagsångesten är här som vanligt. Men som tur är så är det snart måndag och då kan man inte ha söndagsångest längre, då blir det måndagsångest.... Imorgon jobbar jag ett tolvtimmarspass och det svider i ögat. Början på denna vecka blir jobbig men jag kan nog överleva.

Detta är dessutom min sista vecka innan semestern, det känns konstigt för jag tycker det är höst nu och då låter det ju bara knäppt med semester?? 4 lediga veckor. Vad ska man då göra är ju frågan. Haha fy jag har redan ångest, semester-ångest tror jag det kallas. Det är ett begrepp jag själv uppfunnit, tyvärr.

Nu ska jag iallafall se ett avsnitt av paradise hotel innan jag stänger ögat för idag. Alltså det är sååååå bra, äntligen har jag hittat en serie jag är helt fast i hehe. Det är den mest spännande serie jag någonsin sett. Ni måste se det, snälla!! Då kan vi utbyta tankar med varandra om deltagarna, men vi måste prata norska.

Godnatt och And may the odds be ever in your favor ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback