medicin mot bakfylla

Hej mina vänner och fiender och ni som jag inte har någon relation alls till. Den här dagen har varit ganska jobbig, speciellt jobbig var den när jag hittade på att jag skulle ut på promenad. Att ta en promenad när man är bakis och illamående och det är 24 grader ute är ingenting jag rekommenderar.
 
MENMEN jag klarade det. Sen har jag varit och köpt medicin mot bakfylla. Nu kanske ni undrar om det är något nytt och jättebra men nej det är faktiskt en gammal huskur - chips och dipp. Ikväll är fanny borta, mamma och pappa är på fest och jag ska njuta så jävla mycket av att bara vara heeelt ensam i mitt hus. Med chipsen och min katt doris. Så jävla skönt
 
 
 
Chips, dipp & ballerina. Det här kommer bli den bästa lördagen ever
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback