Im back bitches

 
Hej jag är tillbaka. Det blev ingen lång pause, som vanligt he-he. Men får jag inte skriva mina tankar så blir min hjärna överlastad och jag börjat lukta bränt, det gör jag nu. Ni kanske trodde att något hemskt hänt, tex. att min katt dött eller något men det vara bara det att jag var sjuk och kände mig tjock. Att vara för kallt klädd på festival kanske är bra om man vill ragga på killar men mindre bra om man inte vill bli förkyld. Så nu har jag under två dagars tid legat hemma och vilat upp mig och idag mår jag lite bättre but still not 100%
 

Inte jag idag, jag ser ut som skallepär idag så ni får gamla bilder. Nu ska jag fotsätta min movienight i morgonrock

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback