Identity thief

 
Just nu sitter jag och ser extrem överlevnad på netflix på vår tv. Jag är så jävla glad att jag lever på den här årtalen. Vad fan skulle man göra utan smart-tv och netflix??!?!??!?! Och internet. Fyfan ett liv utan internet, bara tanken ger mig kalla kårar. Och tänk när det inte fanns varken tv, data eller telefon, vilket helvete. Kunde man ens veta vad det skulle vara för väder ??!?!? Och hur visste man vars det var fest?? Skickade man flaskpost till varandra då om man ville bjuda någon på fest? Då kan ju inbjudan landa hos vilken tattare som helst. Eller så har man jättetur och flaskposten går till en snygg kille.  Men jag föredrar nog ändå dagens teknik.
 
Iallafall så det jag tänkte säga egentligen var att nu ska jag se en film hehe. Identity thief heter den och jag har velat se den jääättelänge för den roliga tjocka tjejen från bridesmaids är med hehe
 
 
Jag återkommer kanske med betyg men nu ska jag börja min filmkväll med doris. Hej då <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback