Harry, Vår Befriare

Hello. Idag har jag inte spelat sims som jag sa att jag skulle, jag ljög för er. Nej skoja jag ljög inte, det tar bara helt enkelt ca en hel jävla dag att ladda hem det??!?! Så istället har jag storstädat mitt rum och kastat typ allt jag äger. Men lika bra att göra det nu så slipper jag massa jobb sen då jag ändå måste lämna mitt älskade jävla hus inom en snar framtid. När jag var klar och for jag och fanny och köpte gottis och sen såg vi harry och de vises sten. Sen fick jag grov ångest och gick ut på promenad och nu har jag lagt mig till bädds.
 

Önskar att jag var trollkarl som harry. Då hade jag satt tiden på snabbspolning ett tag framöver, för jag har hört att tiden läker alla sår & för att det är nästan olidligt att leva i nuet just nu.
 
Nu ska jag kolla bloggar med tjejer med smala ben och sen försöka sova all alone hur det nu ska gå. SORRY för tråkig böl-blogg men just nu är jag helt enkelt en bölig tjej för att allt är emot mig. Gud måste verkligen hata mig!!! Jag tror det är för att jag har funderat på att gå ur kyrkan för att slippa den där skatten. Men gud, du kan vara lugn, jag har lärt mig en läxa och ska inte gå ur kyrkan så nu får du sluta straffa mig.
 
Som pricken över det jävla i:et jobbar jag ett tolvtimmars pass imorgon:)

Kommentarer
Postat av: Josefin

Jag läser många bloggar men jag längtar alltid till att få läsa din, den är bland det roligaste och intressanta som finns. Du skriver vad du känner inte vad man "ska" skriva när man bloggar och det är vad jag gillar. Hoppas du kan börja trivas med dig själv och njuta av livet för det förtjänar du verkligen!

Svar: Åh tack fina du, blev så glad över dina fina ord<3 kram<3
Sandra

2013-07-22 @ 00:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback