Evil Dead

Alltså filmen som jag, mami och littlesis såg på våran myskväll i söndags var typ den värsta och äckligaste filmen jag sett. Så detta är ett varnings-inlägg. Se INTE den här filmen:

 
[youtube https://www.youtube.com/watch?v=FKFDkpHCQz4]
 
Filmen "Evil Dead" handlar om Mia som ska försöka sluta med kokain. Som rehab har henne brorsa och några polare tagit henne till en stuga mitt ute i jävlart ingentingstans. Filmen börjar med äckel på direkten, de hittar blodspår som leder ner till källaren och där hänger massa döda katter?? Också hittar en kille en konstig bok. Det står överall att han INTE ska läsa boken och INTE uttala det som står där men lik förbannat så gör han ju det. Och då råkar han kalla på en demon , den åker in i Mia genom hennes snippa när hon hängde ute i skogen i en växt. Efter det blir filmen bara värre och det är blod och helvete genom hela filmen.
 
Så det här är ingen film jag rekommenderar er att se på första dejten (speciellt "demon-i-snippa-delen" kan bli lite obehaglig). Men ni kan ju se den om ni vill, den var ganska kul ändå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback