BLOPPIS DEL 1

 
Nu är den äntligen här, första delen av bloppisen. Som sagt så ska vi flytta och kommer absolut inte rymma allt jag äger så nu måste jag sälja allt jag samlat på mig genom åren. Happy shopping y'all. Ni vet var jag bor, ursviken. Ska det postas så får köparen betala frakten.
Kontakt: Facebook, kommentera här eller maila [email protected] :)
 
? Beige "ridjacka" från Gina Tricot, storlek 34. Väldigt lite använd så den är som ny. 200 :-   SÅLD!
 
 
? Skinnjacka från H&M barn, storlek 158. 50 :-   SÅLD !
 
 
? Skinnjacka från H&M DIVIDED, storlek 36. Är inte alls sådär shiny utan är mycket mattare i verkligheten. Använd ett fåtal gånger. 100:-
 
 
? Jeansväst från Gina Tricot, storlek 34. Använd ett fåtal gånger. 50 :-

 
? Jeansjacka från MQ, storlek 40. Använd ett fåtal gånger. 75:-


? Kavaj från H&M Barn. Storlek 170, En söm har gått upp där nere men det är lätt fixat om man har orken hehe. 50:-


? Kavaj från Vero Moda, storlek 36. Satte dit nitarna själv. Båda fickorna ser ju likadana ut men en råkade viss hamna bak och fram när jag tog bilden hehe. 50 :-


? Jeansjacka från H&M. Storlek 38. Använd ett fåtal gånger. 50 :-

? Beige jacka från H&M, storlek 38. 100:-

 
? Kavaj från H&M, storlek 42 men sitter som en normal kavaj. Ett litet hål uppe på axeln för att jag tog ut axelvaddarna. 40:-

? Blå mockajacka från H&M, storlek 36. Är mer kornblå i verkligheten. 75:-

? Korallrosa lite längre kavaj från H&M, storlek 34, 50:-
 
? Svart kavaj med nitar från Gina Tricot, storlek 36, använd några få gånger. 50:-
 
 
? Pälsväst från Vero Moda, storlek XL.Så den blir ju lite lång men jag brukade sätta fast den där uppe med säkerhetsnålar och då satt den såhär, hehe. 50:-  SÅLD !
 
 
? Blå kavaj från H&M, storlek 36. Använd några få gånger, allt är egentligen använt några få gånger hehe. 50:-
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback