Always kiss me goodnight

 
nu är det verkligen time to sleep för mig. Jag trodde egentligen att jag jobbade 8-8 imorrn men sen såg jag igår att jag börjar 15!!! Vilken jävla fröjd med sovmorgon. Jävlar så skönt. Och jag kommer sova så jävla gott för det blåser ute, har öppnat fönstret så det kommer in kyliga vindar och då kan jag kura in mig i täcket riktigt ordentligt hehe. Men brukar få problem att stiga upp men det problemet tar jag imorrn istället hehe. Har dock två problem såhär innan läggdags: 1.Pga öppet fönster har det kommit in en fjäril hit. En mal som jag säger men jag vet inte om det är en mal? En grå äcklig fjäril iallafall och det är djuret jag HATAR mest av alla djur i världen. Nyss flög den in i mitt öga och det var länge sen jag skrek så mycket. Nu vet jag inte vars mal-jäveln är så jag kommer sova oroligt. Problem 2 är att ingen katt är inne och jag har katt-abstinens. Vill gosa in mig i pälsen och somna till kurrandet<3 Älskar katt
 
 

Jag igår innan jobb. Var sminkat som en crackhora så jag skulle slippa göra det efter jag slutade eftersom jag var i en stressad situation då. Hehe neej jag skojar bara. Man får inte skriva hora på blogg men det var ett skämt, snälla förlåt mig
 
Nu måste jag se ett avsnitt av extrem överlevnad. Ja, jag är beroende men det är jag stolt över. Snart vet jag hur man överlever i alla situationer och i alla olika terränger. Jag kommer senare ha ett träningsläger dit ni kan få anmäla er. Godatt vi ses imorrn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback