A cinderella monday

 
Idag är det måndag och jag har inte så himla mycket kul att säga. Har jobbat en 12timmars pass så jag har ju inte hunnit så mycket annat. Eller jo på lunchen hann jag hem för en promenad och en iskaffe hehe... Men ikväll eller ja hela dagen typ har det varit väldigt lugnt på jobbe. Och ikväll lyssnade jag på en dokumentär på SR-radio appen. Det är verrkligen ett hett tips till er där ute, en app där man kan ladda hem jättebra och spännande dokumentärer. Passar perfekt när man solar, har rast på jobbet eller tex. i mataffären eller på fest. Jag lyssnade på en dokumentär som handlade om tjejer som sålde sex via internet och jag lärde mig att man inte ska sälja sex på internet - gör det på en riktig bordell istället. Nej skoja bara. Men det finns många dokumentärer som är lärosamma och ger er kunskap.

Jag kom alldeles nyss hem och har unnat mig en smoothie. Nu ser jag "a cindrella story" med min barndomskärlek Chad Michael Murray. Imorgon är jag ledig så prisa gud för det. Nej nu sa jag fel, eftersom gud tydligen är emot mig ska jag inte prisa honom nåt mer, iallafall inte den här svenska guden. Nu föredrar jag Allah. Fast tvingar han mig bära slöja blir jag ateist, jag får stort huvud i slöja.

Nu hade jag kanske tänkt spela sims eftersom jag fortfarande inte gjort det. Men jag vet att när man väl börjar tar det ju så jävla lång tid och jag vill kanske sova. Eller se paradise hotel norge, jag började se det igår och det är jättebra. Nästa år ska jag söka och jag kommer bli antagen så ni kan redan nu skriva in i almanackan "se sandra vinna paradise hotel norge". Synd bara att jag har problem med norska men det brukar gå hyffsat ändå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback